2.4.20-7 (cieciwa) + ReiserFS = kaszana [OT]

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Pią, 27 Cze 2003, 12:43:43 CEST

Bartłomiej Ogryczak wrote:

> ReiserFS version 3.6.25, ale "reiserfs: using 3.5.x disk format".

Ja przy przejściu na 2.4 zrobiłem konwersję na format 3.6. Jak do tej
pory nie zaobserwowałem problemów z journal replay, ale nie jestem
pewny, czy kiedykolwiek musiałem to robić.

Ostatnio na jednej z maszyn ćwiczyłem rozszerzanie reisera w trakcie
którego trzeba zapuścić jakieś testy integralności. ZTCP użyłem
do tego PLD RescueCD 1.0 z kwietnia 2003 (partycja /) i operacja się
powiodła. Format tej partycji to też reiserfs 3.6.

Pozdrawiam,
Marek

PS. Wcześniej używałem przez długi czas, może nawet z dwa lata (???)
reisera 3.5 (czy co tam było wcześniej), ale na kernelu 2.2.