perl, doc, man...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 29 Cze 2003, 12:41:04 CEST

On Sun, Jun 29, 2003 at 10:12:32 +0200, Michal Moskal wrote:

> Jeśli chcesz perla bez dokumentacji i modułów to użyj perl-base.

Chcę mieć to, co spełnia zależności pakietów. Robi to perl i
perl-modules _oprócz_ perl-base. Dokumentacja do działania potrzebna
_nie jest_. Tak samo jak konkretna przeglądarka - man, nie jest
potrzebna do czytania samych manów, można użyć choćby pinfo.
Bo jeśli pakiet wymaga dokumentacji, a przecież dokumentacja bez pakietu
nie ma sensu, to może połączyć wszystko? php, postgresql, qt, tetex,
xephem - im też może włączyć req na ich pakiety doc? Idąc dalej: jeszcze
bardziej uzasadnione będzie jakieś 10 req do mc, bo bez nich nie
działają wszystkie extfs.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/