nowy autoconf

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Nie, 29 Cze 2003, 12:58:42 CEST

Dnia pią 27. czerwca 2003 09:37, Paweł Gołaszewski napisał:

> Nie, bo wiele rzeczy przestanie się budować w RA.

Coś jest więc źle albo w idei autoconfa, albo w regenerowaniu skryptów
autoconfa przez nasze pakiety. Albo w jednym i drugim.

Nie może tak być, że instalacja nowej wersji powoduje, że dużo starych
pakietów się nie buduje.

Powiedziałem sobie, że nie będę dobrowolnie używał autoconfa w swoich
projektach...

--
   __("<         Marcin Kowalczyk
   \__/       qrczak w knm.org.pl