Potrzebna pomoc przy sndcard w pldconf

Karol Krenski pldmimooh w inf.sgsp.edu.pl
Nie, 29 Cze 2003, 14:46:24 CEST

Czołem lista,

Wydaje mi się, że pldconf ustawia już wszystkie podstawowe konfiguracje
oprócz karty dźwiękowej. Do tej pory przeprowadzałem konfigurację
dźwięku przez alsaconf, po czym musiałem zawsze ręcznie modyfikować
/etc/modules.conf i zmienić prawa do /dev/mixer i /dev/dsp zdaje się.

Nowoczesne dystrybucje (sprawa kernela 2.4?) bardzo ładnie wykrywają i
ustawiają karty dźwiękowe czyli da się to zrobić automatycznie. Jeżeli
ktoś potrafi/ma odpowiedni skrypt to bardzo proszę o pomoc. pldconf jest
w cvs.

mimooh