Potrzebna pomoc przy sndcard w pldconf

Witold P. Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Nie, 29 Cze 2003, 15:02:20 CEST

Dnia niedziela 29 czerwiec 2003 14:46, Karol Krenski napisał:
> Czołem lista,
>
> Wydaje mi się, że pldconf ustawia już wszystkie podstawowe konfiguracje
> oprócz karty dźwiękowej. Do tej pory przeprowadzałem konfigurację
> dźwięku przez alsaconf, po czym musiałem zawsze ręcznie modyfikować
> /etc/modules.conf i zmienić prawa do /dev/mixer i /dev/dsp zdaje się.
>
> Nowoczesne dystrybucje (sprawa kernela 2.4?) bardzo ładnie wykrywają i
> ustawiają karty dźwiękowe czyli da się to zrobić automatycznie. Jeżeli
> ktoś potrafi/ma odpowiedni skrypt to bardzo proszę o pomoc. pldconf jest
> w cvs.
/dev/mixer i /dev/dsp w 2.4 z devfs sa ustawiane przez /etc/devfsd.conf wiec
to nie problem. Pytanie czy wybrac jedna z opcji (alsa lub OSS) czy
pozostawic mozliwosc wyboru pomiedzy obydwoma (ale wtedy alsa bez emulacji
OSS by musiala byc). Czy jest jakas baza pciid->modul dzwieku ALSA?
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871