nowy autoconf

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Nie, 29 Cze 2003, 18:07:16 CEST

On Sun, Jun 29, 2003 at 01:18:46PM +0200, Michal Moskal wrote:
> [...]

Nie w idei autoconfa a w tym że "yet-another-lamer-developer" zabrał się
za używanie narzędzi które go przerastają.
Korzystam z autoconfa juz trochę czasu i nie widze dla niego
alternatywy.
Co innego automake czy libtool. Ale o ile automake z wersji na wersje
jest coraz lepszy to libtool wcale nie.

Może bakefile[1] tu pomoże.

To pomyśl o nowym glibc (problemy z errno) czy gcc (multiline strings,
assert).
I co mamy dalej używać starych glibc i gcc 2.95.x ?

> http://freshmeat.net/articles/view/889/ :-)

Oj, chyba autor tego artykułu miał jakiś zły dzień.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/