Wakacje od PLD

Piotr Szymański djurban w averne.net
Nie, 29 Cze 2003, 23:35:32 CEST

Witam,
Zbliza sie kolejny moment w roku kiedy zaczynam myslec :), znaczy wakacje.
Doszedlem do wniosku ze potrzebny mi jest odpoczynek od PLD na jakis czas.
Zeby uprzedzic plotki nim prawda sie stana,  nie dlatego ze byl fork, bo fork
caly czas popieralem i zdania nie zmienilem, odchodze z dwoch, a wlasciwie
trzech powodow:
- kde-i18n-pl jest zaniedbane , w koffice 1.3beta2 nie znalazlo sie polskie
tlumaczenie, trzeba nad tym popracowac
- wzywaja mnie dwa projekty ktore kiedy obiecalem wspierac i teraz musze sie
wywiazac tj. xbot knivrego, nad ktorym pracowal juz jakis czas, a teraz
przeniosl sie na rozwijanie waste (bylo o nim glosno na 7th), a xbot zwalil
sie na mnie :); drugi projekt to plugin gadu do kopete, nad ktorym obiecalem
Zackowi przejac opieke, w czym mnie wprawdzie wyreczyl giejot ale i tak bede
nad nim pracowal
- nauka, ziew.
Postaram sie jesli dobrze pojdzie wrocic we wrzesniu, albo pazdzierniku,
zalezy czy bede mial jeszcze sdi oraz jak bedzie wygladac sprawa tlumaczen
kde 3.2.
W kazdym razie do zobaczonka za jakis czas.
PS. KDE na devel opiekuje sie adgor, ktory wprawdzie wyjezdza na 2 miesiace,
ale obiecal ze wrzuci swoje niedokonczone zmiany przed wyjazdem, bo moze sie
zdazyc ze bede potrzebowal uaktualnic snapa.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net