perl, doc, man...

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 30 Cze 2003, 00:17:27 CEST

Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> [29-06-2003 14:11]:

Zgadza się.

> ~: rpm -e perl
> error: Failed dependencies:
>         perl is needed by (installed) perl-HTML-Tagset-3.03-8
[...]

Przebuduj lub męcz o przebudowanie zarządzających repozytorium,
z którego korzystasz.  W CVS te pakiety od dawna są poprawione.

> Tak czy inaczej: dokumentacja nie jest konieczna do działania w
> kluczowej funkcjonalności, więc req na nią być nie powinno.
[...]

Zgadzam się, dlatego nie ma req dla perl-doc-*.  Jest tylko dla
perldoc -- programu do czytania / przetwarzania dokumentacji.
I tak ma zostać.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]