Kolejny builder na AXP

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Pon, 30 Cze 2003, 10:23:11 CEST

----- Forwarded message from Sławomir Janukowicz <slawek w janukowicz.net> -----

Date: Sat, 28 Jun 2003 16:40:36 +0200
From: Sławomir Janukowicz <slawek w janukowicz.net>
To: orzech w pld-linux.org
Subject: alpha builder pakietow

	Witam

Postawilem alpha tak ze moze caly czas dzialac.
Moze nie jest to decelowe miejsce ale zobaczymy.

[...]

Sa dwa dyski scsi 4.3 i jeden IDE 10GB.
pamieci 256. Jakby sie strasznie mulil to moza
do 512 rozszerzyc.

[...]

Mozesz ja udostepinic komu chesz i instalowac co potrzebujesz.

JAk cos nabudujesz to daj znac to postawie to sobie na drugiej alphie :)
--
Sławomir Janukowicz

----- End forwarded message -----

W weekend wymieniłem na tej maszynie RH na PLD (Ra). I zacząłem chroota na
zasobach z HEAD robić, ale była ładna pogoda i na razie zostało
rozgrzebane.

Co na tej maszynie robimy? Demonem prędkości nie jest, ale pakiety
buduje.

--