[inst+resc?]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Pon, 30 Cze 2003, 20:48:15 CEST

On Mon, Jun 30, 2003 at 08:24:00PM +0200, Witold P. Kręcicki wrote:

> Jest plik z priorytetami. Mozna by dodac do tego skrypt ktory pokazuje w
> ktorym miejscu przebiegaja 'linie podzialu'. I odpowiednio nimi pomajchrowac
> :). Np. IMHO wyrzucanie *-static na ostatni CD nie ma sensu (tak jak jest
> teraz) bo przy okazji wszystkich statycznych wersji bibliotek laduja tam
> statyczne wersje niektorych przydatnych programow (busybox-static)

Nie wiem czy ktoś zauważył, ale mamy coś takiego jak profile instalacji.
Co więcej *wszystkie* pakiety które są w profilach są na pierwszym CD
(sam dałem im kiedyś taki priorytet). I spokojnie się mieszczą. Właściwą
drogą jest więc stworzenie kilku dodatkowych profili i potraktowanie ich
tak samo.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h