SPECS: ibm-java-sdk.spec (HEAD)

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Sob, 1 Mar 2003, 03:05:48 CET

On Sat,  1 Mar 2003 02:50:29 +0100 (CET)
misto <misto w pld.org.pl> wrote:

> +Source0:	IBMJava2-SDK-14.tgz

Całkiem młodzieżowo było by jakby był pod dołem zahaszowany link-klik
coby można było bezpośrednio kliknąć czy wget'nąć na własną rękę albo
coś w stylu --with yes_i_know_licence i wtedy automagicznie wstawia
źródło ;)

--
. mailto: p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t .
| Przemysław "djrzulf" Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |