SPECS: ibm-java-sdk.spec (HEAD)

Michal Stochmialek misto w pld-linux.org
Sob, 1 Mar 2003, 12:20:51 CET

On Sat, Mar 01, 2003 at 11:19:42AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> To daj przynajmniej URL, gdzie to można zrobić w specu jako komentarz
> przed źródłem.

done

> A jak jest wogóle z licencją na tą Javę? Można ją dystrybuować?

ehh... czlowiekowi w glowie sie miesza jak czyta sie prawnicze
wypociny :|. Wydaje mi sie, ze nie mozna jej dystrybuowac...
Ale niech ktos zajrzy do pliku z licencja jest %doc'u.

zdrowka,
--
Michal Stochmialek <misto w pld-linux.org>