ibm-java-sdk 1.4

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 2 Mar 2003, 00:21:51 CET

On Sat, 1 Mar 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Albo modyfikacje dla Ra robić na RA-branch.

Tylko, że zauważ, że w ten sposób robisz jedną rzecz 2 razy.
Ile czasu i pracy kosztowało Cię np. synchronizowanie tego co przy merge
zostało utracone? Albo ile razy w update wylądowały rzeczy bez prefixa,
pomimo iż to psuło ewidentnie?
A w takim rozwiązaniu robisz 1 spec na head i tylko inaczej na buildery go
posyłasz. To duża oszczędność czasu.

Oczywiście, tak gdzie Ra z Wybielaczem się rozjadą pozostaje już tylko
branch, ale IMHO należy go unikać póki się da.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...