KK: newcvs.pld.org.pl

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Mar 2003, 11:53:35 CET

On Sun, Mar 02, 2003 at 10:02:22 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Powidziałbym, że używanie niezarejestrowanedo w DNS adresu naraża na tego
> typu obstrukcję nie tylko w tym ale także w wielu innych przypadkach
> (dotyczy to szczególnie np. dostępu do hostów udosepniajacycj relaing
> SMTP) czyli wykonać prędzej czy później i tak rejestracje trzeba.

Dupa a nie trzeba. Czy to jest część planu ograniczającego ilość
developerów?

> Rejestracja w DNS wcale taką skomplikowaną czynnościa nie jest.

Powiadamianie o wprowadzanych zmianach też taką skomplikowaną czynnością
nie jest. Nie wiem, co, z kim i gdzie (może jeszcze wprowadzić obowiązek
12 godzin dziennie IRC-a?) zostało ustalone odnośnie CVS-u, ale na:

~/cvs/SOURCES: cvs rm asciijump-0.0.2.tar.gz
cvs [server aborted]: "remove" requires write access to the repository

nie pomaga znalezione gdzieś w postach u góry:

~/cvs/SOURCES: cvs -d :pserver:gotar w newcvs.pld.org.pl:/cvsroot passwd -p
Unknown command: `passwd'

Z taką organizacją to wstyd się światu pokazać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...