KK: newcvs.pld.org.pl

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Mar 2003, 13:41:28 CET

On Sun, Mar 02, 2003 at 12:23:53 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jasne .. maięś osobiście kilka ni na testowanie.

Nie, nie miałem. 5 dni w tygodniu spędzam w Krakowie. Przyjeżdżam do
domu i widzę wątki:

newcvs.pld.org.pl .. c.d.
newcvs.pld.org.pl c.d. 2
newcvs.pld.org.pl .. cd ..
KK: newcvs.pld.org.pl

Pierwszy zaczyna się od: "Konta już są przeniesione..." - jakie już?
Drugi: "Działa już zdalna zmiana..." - jak działa jak nie działa?
Trzeci: "W tej chwili działa już interfejs..." - trzeci raz widzę "już",
trzeci raz nie widzę żadnej informacji co się dzieje.
Ostatni: "Czy ktoś zauważył jeszcze cos co wymagałoby..." - GDZIE
zauważył!?

> Miej pretensje do siebie samego że ten czas takze Ty zmarnowałeś.

Mam pretensje, że nie widzę żadnego maila, w którym stoi co i jak, a
odpowiedź jest rozproszona po wątkach. Mam pretensje, że informacja o
jakiejkolwiek zmianie jest podpięta w wątku "pdksh vs wine".

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...