cvs ???

Andrzej Krzysztofowicz ankry w green.mif.pg.gda.pl
Nie, 2 Mar 2003, 13:57:18 CET

> On Sun, 2 Mar 2003 13:54:16 +0100 (CET)
> Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:
>
> > > cvs update: warning: unrecognized response `I HATE YOU' from cvs
> > > server
> > >
> > > czy ktos moze rozwinac co serwer mial na mysli ? ;)
> >
> > A ktory tak odpowiedzialL nowy, czy stary ?
>
> nowy

[ankry w kufel SOURCES]$ wrzuc grx-DESTDIR.patch
cvs server: scheduling file `grx-DESTDIR.patch' for addition
cvs server: use 'cvs commit' to add this file permanently
RCS file: /cvsroot/SOURCES/grx-DESTDIR.patch,v
done
Checking in grx-DESTDIR.patch;
/cvsroot/SOURCES/grx-DESTDIR.patch,v  <--  grx-DESTDIR.patch
initial revision: 1.1
done
Mailing the commit message...
[ankry w kufel SOURCES]$

SOD#1 ?

  Andrzej M. Krzysztofowicz               ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Gdansk University of Technology