KK: newcvs.pld.org.pl

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Mar 2003, 14:25:53 CET

On Sun, Mar 02, 2003 at 14:10:25 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Wypiac sie na takiego ISP, jako ze nie daje pelnego dostepu do Internetu...

Za 40zł/mies. dostaję publiczne IP, dostęp do lokalnego ftp i newsów,
konto pocztowe i miejsce na stronę. Mam się wypiąć, bo nie mam revDNS i
wrócić do modemu, gdyż jedyny alternatywny ISP, jaki do mnie dociera, to
50zł/mies. bez ww. rzeczy i również bez revDNS? Dasz mi 1kzł miesięcznie?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...