Rezygnacja z %lang.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 2 Mar 2003, 21:12:06 CET

On Sun, Mar 02, 2003 at 21:00:45 +0100, Piotr Szymański wrote:

> To juz na pewno bylo poruszane wczesniej ale w zwiazku z oo wypadaloby wrocic
> do tego.
> Mechanizm %find_lang sie nie sprawdza i jest wysoce nieefektywny, przyklad:

Dla tych przykładów należy to wyłączyć i stworzyć paczki językowe. TK
już mi kiedyś wmawiał, że w dzisiejszych czasach ściągnięcie 50MB to
pestka, ale ja takie tłumaczenie to mogę wydrukować i posłać do morza
dolnospłukiem.

PS. czy dostanę z powrotem rw czy milczenie ma znaczyć 'odwal się'?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>		USA sux
	...Dżahilijja... znowu? Nadal...