chkrootkit i zawieszanie procesu, itd, itp

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 3 Mar 2003, 10:28:38 CET

Niedawno myla rozmowa na ten temat.
Namierzylem paskude. wiec kiedy to sie dzieje, ale niestety nie potrafie
porpawic, bo ... nie wiem dlaczego tak jest.

Mial bym prosbe zeby ktos w to zajrzal.

Wszystko dzieje sie jak w pliku /etc/shells jest /bin/rbash

wtedy grep wpada w restricted (ale po co on sie uruchamia to nie wiem).

Wszysdtko zaczyna sie walic w funkcji chk_inetdconf() pliku
/usr/bin/chkrootkit

potem prechodzi jeszcze przez kilka sprawdzec i dupa wisi.

Czy ktos moze na to rzucic okiem ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10)'