KK: newcvs.pld.org.pl

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Pon, 3 Mar 2003, 10:30:06 CET

[03 marzec, 2003] Jacek Rzęsista napisał:

>Gdzieś kiedyś na ich stronie wyczytałem, że owszem, robią revDNSa, ale dla
>całej klasy IP. O ile mi wiadomo (chociażby z p.c.o.l.), nic się w tej
>kwestii nie zmieniło .....

Normą jest, że adresy IP użytkowane przez TPNET mają wpisy w DNS (to, że
niezależne od woli klienta w przypadku SDI/Neo/PPP, to inna sprawa).
Brak rev trzeba zgłosić - naprawią. Adresu kontaktowego szukałbym w
bazie whois.

>Niestety nie mam "wejść" :-)

Nie trzeba żadnych 'wejść' tylko wysłać parę mejli i zgłosić
niedopatrzenie.

--