KK: newcvs.pld.org.pl

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Pon, 3 Mar 2003, 11:25:59 CET

On Sun, 2 Mar 2003 21:29:54 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> IMHO taka, ze ten ktos nie wykorzystal pierwszego wolnego IP w sieci, > do
> ktorej sie wpial kabelkiem, a prawdopodobnie zrobil to za wiedza
> administratora sieci.

To dupa nie admin jak pozwala na coś takiego, a ja np. nie wiem jak będzie z moim rev (powinien być na grzegorz.tychy.net) bo swego czasu kupiliśmy tychy.net w pewnej firmie, z którą do dziś mamy problemy. Od końca marca całe szczęście kończymy z nimi współpracę ale nawet teraz większość serwerów pocztowych odbija mi pocztę że nie mam rev'a na linux.tychy.net. I co ja mam sobie podarować PLD??? Dobrze że mam jeszcze inne serwery, które mają dobre rev'y.