irssi i perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 3 Mar 2003, 14:35:45 CET

Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> [03-03-2003 14:13]:
> Nie wiem jak u innych ale u mnie w irssi nie działa komenda /script (co
> wylkucza używanie skryptów perla w ogole) gdy zbudowałem irssi tak jak
> jest w specu - "--with-perl=module"
[...]
> Takiej opcji - "--enable-perl=shared" w ogóle nie ma - to jakaś zaszłość
> no i sie budowało statycznie.

Ja irssi nie używam, więc nie wiem -- poprawiałem jak leci.

[...]
> Reasumując - nie wiem, czy to wina nowego perla,

Raczej nie.  Irssi puszczony pod strace nie szuka wogóle tych plików.

[...]
> czy też bug w irssi.

Prędzej.  Albo bug w procesie budowania.

> Czy mógłby ktoś przebudować irssi na starym perlu z "--with-perl=module" i
> zobaczyć, czy skrypty chodzą?

Wątpię, żeby to rzutowało.  Albo nie budowałoby się wogóle, albo sypało
błędami, gdyby wersja perla nie pasowała.

Przestaw po prostu.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]