irssi i perl

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 4 Mar 2003, 01:43:30 CET

Dnia pon 3. marca 2003 23:29, Lukas Dobrek napisał:
(...)
> bo cos jest zle, mam najnowszego rpm i taki perl-Test-Harnness sie
> umnie nie buduje.  znaczy ze albo musze miec jakoigos poprawionego
> rpm, i Buildreq w perl-Test-Harness.spec wskazujacy na koniecznosc
> zainstalowania rpm w wersi wiekszej rowne tej poprawionej. Albo
> potrzebuje perla-5.8 ale wtedy tez powinienem miec BuildRed perl>5.8
> anyway poprawiaj

Tez sie dzisiaj naciąłem na perl-Test-Harnness a pozniej zauważyłem rzecz
następujacą:
[adgor w horand SPECS]$ rpm -q perl-modules --provides |grep Harness
perl-Test-Harness = 2.26
perl(Test::Harness) = 2.26
perl(Test::Harness::Assert) = 0.01
perl(Test::Harness::Iterator) = 0.01
perl(Test::Harness::Straps) = 0.14
[adgor w horand SPECS]$ rpm -q perl-modules
perl-modules-5.8.0-0.20
[adgor w horand SPECS]$

Z tego wynika, że perl-Test-Harnness.spec niepotrzebnie był ruszany pod
kątem dostosowania go do nowego perla ? (nie znam się)
Zbudować to sie mi i zbudował - ale zainstalować to sie za cholere nie
chciał (masa dziwnych konfliktów/nie spełnionych zalezności).

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl