SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 4 Mar 2003, 12:43:35 CET

wrobell wrote:
> [...]
[...]
> Jeśli osoba posyłająca na builder użyłaby w/w bcond-a... W co wątpię. :-P

Ale builderze Ra możnby ustawić na stałe --width ra i nikt niczego by
nie musiał ustawiać przy posyłaniu :)

Nasze rozważania są czysto akademickie, bo już jest po ptakach (ino kupa
została) :)

pozdrawiamn

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com