updates wymagają uaktualnienia (Re: snort ??)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 4 Mar 2003, 15:12:56 CET

On Tue, Mar 04, 2003 at 02:33:34PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Apropos puszczania - STBR sendmail do updates security

I parę innych rzeczy (STBR lub do przeniesienia z /test).
Wszystko z RA-branch.

perl-CGI-Lite (-> updates/security - kisi się w /test, nawet nie ma
               w indeksach poldka)
BitchX (-> updates/security - kisi się w /test)
gimp-print (chyba do security, choć mniej krytyczne; ale jeżeli ktoś
            używa escputil w filtrach wydruków, to ma problem)
noffle (-> updates/security)
cyrus-imapd (-> updates/security; ugh, to wisi od dawna... właśnie
             poprzesuwałem RA-branch, żeby było na 2.0.17 z poprawionym
	     patchem snprintf)

postfix (1.1.12 do updates/general; patch ipv6 ma kilka poprawek, m.in.
         powinny obejść problemy z tunelami, które libinet6 odczytuje
	 jako sieć adres/0)

Do testowania:
hypermail (STBR do /test; prośba o spawdzenie czy działa przed
           przeniesieniem do updates/security - to jest nowsza wersja,
	   a programu nie używam, więc nie miałem jak sprawdzić)
libinet6 (z HEAD na razie... do przetestowania z postfiksem; w tym nowym
          snapshocie chyba odczytywanie sieci dla tuneli jest już
	  poprawione)

Jeszcze nie gotowe:
nethack (buffer overflow, poprawiony w 3.4.1)