Co sie stalo z bezpieczenstwem w PLD ?

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 4 Mar 2003, 15:16:04 CET

Dnia Tue, Mar 04, 2003 at 03:04:45PM +0100, obywatel Pawel Nogas popelnil:
> Witam
>
> 	Od dluzszego czasu jestem uzytkownikiem PLD, i z niepokojem obserwuje, ze od
> kilku miesiecy nikt nie przejmuje sie bezpieczenstwem w Ra. Dawniej na
> pojawiajace sie dziury w aplikacja w PLD reagowano podobnie szybko jak np. w
> FreeBSD, obecnie nawet Redhat jest duzo szybszy. W zasadzie doszlo ze jesli
> chce sie miec bezpieczne PLD na czyms innym niz workstacja, to jedyna metoda
> jest samodzielne instalowanie poprawionych aplikacji, bo na pakiety z PLD w
> rozsadnym czasie nie ma co liczyc.
>
> Kilka przykladow:

> [...]

Wykorzystam ten list do tego aby powrocic  to mojej propozycji
z przed kilku tygodni. Moze by tak dac jeszcze kilku osobom
prawo do posylania na buildery i przenoszenia z /test do
updates. Mam namysli Jakuba glownie. RMF co ty nato wkoncu to Twoja
maszynka, zrob cos.

ld.

--
Łukasz Dobrek
Nie bawię się w jakieś klocki, że liście fruwają, słońce zachodzi,