SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 4 Mar 2003, 17:04:49 CET

Piotr Szymański wrote:
> Robert Grabowski (Tuesday 04 of March 2003 14:28)

> Mozna zabic ra i wystawic dwa dni pozniej iso Ac. Averne jzu ma ac dla i686 ja
> mam dla athlona, wystarczy ujednolicic i mamy, a na reszte to 2 tygodnie
> budowania i jest. Co do zmiany prefiksu, to zycze szczescia z gnome2.

Napisałem, że wiele, a nie że wszystkie. Jeżeli coś istnieje już w Ra i
wyszła tego nowsza wersja, to wrzucenie do Ac + zmiana w bcondzie
prefixu dla Ra nie powinno chyba nikomu sprawić problemu.

> To ze Ra kiedykolwiek wyszlo to byl blad. A latwosc upgrade jest zerowa, ra ma
> gcc2, ac gcc3, poza tym kde zerwie  i tak binarna kompatybilnosc wstecz.
> Zreszta jak nie kompiluejsz to i tak ci obojetnie bo masz pakiety nie?
> Poza tym jakiego upgrade? Kto ci bedzie szykowal upgrady na ra jak 90% ludzi
> maja ac? Policz sobie ile wyszlo updatow do ra od jego ukazania sie i
> porownaj to z iloscia updatow jakie ukazaly sie w repo.

Ja używam PLD od 1,5 roku. Ta wesoła twórczość, która była przed Ra
bardzo mi się podobała. Wszystko była na ftp, upgrejdy były proste.
Teraz dla osoby z zewnątrz PLD umarło. Ktoś, kto nie wie, że istnieje
repo i builder, a ma dostęp tylko do zasobów ftp pewnie pomyśli, że w
PLD nic się nie dzieje - wszyscy wzięli swoje zabawki i uciekli z
piaskownicy.

> W ciagu tygpodnia na moim i na avernego builderach pojawilo sie wiecej
> pakietow niz w ciagu 2 miechow na ra. Czekac beda ci ktorzy maja ra. I to
> dlugo czekac, chociazby na takie rzeczy jak kde, ktore od miesiaca jest w
> wiekszosci dystrybucji (poza debianem, ale oni maja w guidelines wpisane ze
> musi byc przestarzaly). I do ra trafi kde 3.1.1 chyba dopiero. Z openoffice
> bedzie taksamo.

Fajnie ... A mogę wiedzieć, gdzie te paczki są dostępne? Może, jakby
stały oficjalne buildery i paczki pojawiały się w wiadomym miejscu na
ftp, to problemu by nie było. Ra by się zakopało, poldek.conf by się
zmieniło i jazda.

Ale tak różowo niestety nie jest.

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com sp. z o.o.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com