SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 4 Mar 2003, 17:40:45 CET

On Tue, 4 Mar 2003, Piotr Szymański wrote:
> Nie, powtarzam to od dawna i nie raz udowodnilem. Chodzi o to ze jak ra
> wychodzilo to wiadomo juz bylo ze bedzie przestarzale, a przestarzalosc
> oprocz tego "security" na ktorym ci tak bardzo zalezy, niesie takze
> mniejsza funkcjonalnosc i szybkosc dzialania.

Ale działa.

> A jak inaczej proponujesz? Wolnosc developerow w STBR?

Nie wiem jeszcze do końca. Od pewnego czasu się nad tym zastanawiam.
Posyłanie na buildery w PLD zawsze szwankowało, czy to było Ra pre1.0 czy
1.0 czy Acze czy cokolwiek będzie w przyszłości.

> Moim zdaniem supportowanie ra nie powinno sie przeciagac dluzej niz pol
> roku,

Rozumiem, że za mnie będziesz siedział przy serwerze i go upgrade-ował do
super-hiper nowych cudeniek, żebym mógł potem na paczkowane sec-updaty
liczyć?

> biorac pod uwage ze jak wychodzilo to bylo o pol roku za stare, a sam
> mowiles na irc ze teraz dystrybucje wychodza co rok.

Mówiłem... i co?

> Tym bardziej ze z miesiaca na miesiac dystans miedzy userami z ra i
> developerami z ac sie poglebia.

No i?

> Nie rozumiem w jaki sposob glibc, gcc i binutils obnizaja security.

Nie na security, ale na rozjechanie się całości.
Przykład? upgrade rpm-a (pierwszy jaki mi przyszedł do głowy). Nie
przebiega bezproblemowo...

Zwolnij.
Super-hiper nowości to nie wszystko.

pozdr.  Paweł Gołaszewski