SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Wto, 4 Mar 2003, 17:22:47 CET

Dnia Tue, Mar 04, 2003 at 04:18:45PM +0000, obywatel Piotr Szymański popelnil:
> Lukas Dobrek (Tuesday 04 of March 2003 15:24)
> Niezbyt mnie obchodzi co ci wisi.
Sorry chcialem Ci napisac w jednym zdaniu, ze PLD nie sluzy tylko
do posiadania najnowszej lorkstacji z odtwarzaczem miltimedialnym,
ze ja naprzyklad urzywam PLD do kompletnie innych zastosowan.
I ze z mojego punktu widzenia to ra jak by mialo poludzku
robione sec upgrady bylo by perfekcyjnym rozwiazaniem.
Ale nie mialem czasu wiec skrocilem mysl do jednego zdania:))

ld

--
Łukasz Dobrek
Nie bawię się w jakieś klocki, że liście fruwają, słońce zachodzi,