SOURCES: openoffice-system-mozilla.patch (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 4 Mar 2003, 20:15:56 CET

On Tuesday 04 of March 2003 19:20, Jacek Konieczny wrote:

> To też mogłeś napisać. Komentarz jaki dałeś w commicie sugerował że masz
> w d... tych co będą to czytać.

Nie zakładałem, że ktoś będzie czytał commitlogi z patcha. Patch to nie jest
spec i naprawdę mało ważne jest co i kiedy commitowałem. Generalnie rzecz
biorąc powinienem zrobić jeden commit, gdy patch będzie działający i
przetestowany, ale obawiając się awarii którejś z polskich elektrowni
atomowych oraz zgubnego wpływu promieniowania na dysk na którym ten patch był
trzymany - wolałem każdą zmianę właściwie od razu commitować. Jeśli mam do
wyboru opisywać każdy taki commit lub commitować tylko już w 100% gotowe
patche, to wybieram tę drugą opcję bo mniej roboty. Na szczęście nikt mnie do
wybierania nie zmusza.