SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Śro, 5 Mar 2003, 02:13:30 CET

On Tue, 4 Mar 2003 15:16:08 +0000
wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:

> To właśnie chciałem napisać. :-)
>
> Czas zająć się nową wersją a nie wrzucać nowości do Ra, IMHO.

Podpisuję pod tym się dwiema rękami i do tego jeszcze nogami!

Już w monecie wydania Ra było ono mocno archaiczne, teraz stęchlizną
jedzie na kilometr :-)

Nie zróbmy z Ac tego samego błędu (IMHO ciągłe przeciąganie wydania to
był błąd) co z Ra wykończmy to co jest i wydajmy to jak najszybciej.
Lista zmian już jest wytraczająco długa by móc zrobić to po dokończeniu
kilku rozpoczętych rzeczy jak:

- Perl 5.8.0
- prefix /usr dla programów X-owych
- Gnome 2.2
- KDE 3.1
- OpenOffice
- $HOME/etc

Coś jeszcze? Pewnie coś tam pominąłem...

Zróbmy to i wydajmy nowe (i nowoczesne) PLD z aktualnym oprogramowaniem.

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>