SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Wto, 4 Mar 2003, 20:27:56 CET

On Tue, Mar 04, 2003 at 12:47:48PM +0100, Robert Grabowski wrote:

> [...]
> >

>   To było zrobione za szybko. Zamiast usuwać prefixu powinien on być w
> bcondzie. Teraz mamy tylko Ra. Acze jest w powijakach (nawet builderów
> nie ma). Więc naturalnym się wydaje supportowanie ostatniej "stabilnej"
> dystrybucji. Dopiero wtedy, gdy Acze byłoby "stabline" możnaby porzucić
> Ra i wywalić bcond ra ze speców.

Jeżeli będzie Ac, to będzie zrobiony tak, że upgrade z Ra będzie w miarę
łatwy.  Nie ma sensu utrzymywać bconda --with ra, różnych wersji pakietów
dla Ra i dla Ac.
Trzeba zrobić triggery ze zmianą konfiguracji dla potrzebujących pakietów.
Sprawa prawdopodobnie jest równie prosta, jak wycięcie prefixu.
Tylko musi ktoś sporządzić listę pakietów do przeprowadzki, ogólne
założenia tej przeprowadzki i się zrobi.
Jeśli w Ac będzie dodatkowo kernel-2.2 i kernel-2.6 utrzymywanie Ra przestanie
mieć sens.

--
Witold Filipczyk
<witekfl w poczta.gazeta.pl>