Co sie stalo z bezpieczenstwem w PLD ?

Adam Osuchowski adwol w polsl.gliwice.pl
Wto, 4 Mar 2003, 21:33:38 CET

Mariusz Mazur wrote:
> Ja tam uważam, że posyłać na buildery powinni mieć prawo właściwie wszyscy, a
> tylko parę osób miało by to prawo umieszczać później na ftpie. Nie ma co
> liczyć na to, że kloczek się nie pomyli puszczając pakiet którego nie używa.

A jaki sens ma puszczanie pakietu na builder bez pozniejszego umieszczenia
tego na ftpie? Przeciez chyba po to sa buildery zeby robic paczki. Ew. mozna
w ten sposob sprawdzic czy pakiet w ogole sie buduje, ale to chyba nalezy
zrobic przed wsadzeniem zrodel/poprawek do cvs'a. W/g mnie puszczenie
pakietu na builder powinno byc rownoznaczne (oczywiscie tylko po poprawnym
zbudowaniu) z pojawieniem sie go pozniej gdzies na ftpie (w test).

Przy okazji 2 sprawy dotyczace ftpa:

- czy pakiety sa kiedykolwiek przekladane z nest-test do nest? Widze, ze w
katalogu nest nie zmienilo sie nic od blisko roku, pomijajac fakt, ze w ra
sa niekiedy nowsze wersje niz w nest (np. poldek). Czy jest jakis okreslony
czas karencji po ktorym w przypadku niezgloszenia zadnych uwag pakiet
powinien przejsc z test do glownej linii? Moze powinno byc to sprzegniete z
BTS-em i wykonywane automatycznie?

- czy katalog pool na ftp.nest.pld.org.pl bedzie zapelaniany pakietami? Moze
umieszczac w nim (podobnie jak to ma miejsce np. w debianie) kilka ostatnich
wersji pakietu lub wersje poprzedzajace jakies kluczowe zmiany? Moznaby
wtedy uzyc starszych wersji gdyby w nowszej nagle okazal sie jakis blad.

Wiem, ze pewnie zaraz otrzymam odpowiedz ,,wyciag sobie to z cvs'a jak chcesz
i nie marudz'' co w sumie i tak robie, ale po to chyba jest spool z pakietami
na ftpie zeby byly w nim jakies aktualne wersje dla ludzi korzystajacych
wylacznie z poldka i ftp.

--
##  Adam Osuchowski   adwol w polsl.gliwice.pl, adwol w silesia.linux.org.pl
##  Silesian University of Technology, Computer Centre   Gliwice, Poland