djrzulf: WTF - Imported sources

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Wto, 4 Mar 2003, 21:56:05 CET

On Tue, 4 Mar 2003 17:45:21 +0100
Łukasz Jernaś <deejay1 w nsj.srem.pl> wrote:

> Coś mi się zdaje, iż to będzie jednak musiało wylądować "u mnie" na
> SDI(powinno w sumie wystarczyć). Tylko niech mi kto da linka do
> jakiego tutoriala do Postgresa, żebym mógł w miarę bezpiecznie i bez
> dostępu z zewnątrz postawić to obok mySQL....

Można to postawić u Avernego na którejś z maszyn na 1Mbps albo u gaususa
na 10Mbps, myślę że można by było ugryźć RMFa o postawienie tego na ep09
czy jakiejś inniej ciufci - domena też nie jest problemem, nie musi to
być w *.pld.org.pl czy .com.pl ... z tego co pamiętam pliki stref
pld-linux.org były w CVSie tylko nie wiem czy jest to synchronizowane
dalej z tym co ma serek. Jak tylko skończę lokalne prace to zaraz ugryzę
kogo potrzeba, szkoda że Tomek nie ma czasu ...

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |