Co sie stalo z bezpieczenstwem w PLD ?

Wto, 4 Mar 2003, 23:41:54 CET

On/Dnia Tue, Mar 04, 2003 at 03:04:45PM +0100, Pawel Nogas wrote/napisał(a)
> Witam
>
> 	Od dluzszego czasu jestem uzytkownikiem PLD, i z niepokojem obserwuje, ze od
> kilku miesiecy nikt nie przejmuje sie bezpieczenstwem w Ra.
Bezpieczeństwo w PLD to IMO najgorsza rzecz :/

> Kolejna sprawa openssh - obecnie standardem jest wersja z privsep-em, w PLD
> ciagle stara wersja, jak pojawi sie dziura  to znow bedziemy b. narazeni (a z
> pol roku temu byla juz nowa wersja, ale poniewaz kilka osob mialo problemy
> przy upgrade wrocono do starej.)
privsep jest zwalone (pam), że aż szkoda gadać. W nest jest openssh 3.5 ale i
tak defaultowo privsep jest wyłączone.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux