SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 4 Mar 2003, 23:31:30 CET

On Tue, Mar 04, 2003 at 04:49:48PM +0000, Piotr Szymański wrote:
> Adam Gorzkiewicz (Tuesday 04 of March 2003 16:36)
>
> Ja nie zartuje :) Dluzszy support ra z gcc2 jest bezsensu, gcc2 to antyk.
> Tylko debian jeszcze na nim stabilnych branch nosi.

I to dwa (jeszcze przez jakiś czas).

> Reasumujac, wg. mnie jesli ac ma sie opoznic dluzej niz dajmy na to 4-6
> miesiecy to mysle ze warto za te 6 miesiecy przerwac support Ra i rozpoczac
> budowanie ac. Pozniej ac moze juz zostac i byc rozwijane. Drugi raz przeciez
> tak nie bedzie ze gcc zlamie kompatybilnosc abi.

Standardem jest co najmniej _rok_ wspierania danej wersji od wydania
_następnej_ _stabilnej_ wersji.
Tylko w kontekście bezpieczeństwa i poprawek krytycznych błędów, a nie
zwykłych uaktualnień - czyli GNOME 2.2 lub KDE 3.1 można sobie odpuścić,
ale KDE 3.0.5a dla Ra MUSI w końcu się pojawić.