KK: newcvs.pld.org.pl

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 5 Mar 2003, 07:38:39 CET

On Tue, 4 Mar 2003, Robert J. Wozny wrote:

> i to blad. ostatnio przegladalem logi i 75% spamow przychodzilo mi z
> hostow bez revdns'a .... a wiec?

Nic. Spam nie m nic wspolnego z mozliwoscia sciagania pakietow.
Doadm wiecej - wg statystyk jakies 25% ciagniec PLD jest z hostow
bez DNS'a.
Bo pamietaj ze mozesz potrzebowac instalowac pakiety wlasnie na maszynie,
ktora potem owym revDNS zajmowac sie bedzie.
Wyobraz sobie siec, która dopiero powstaje.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-