Co sie stalo z bezpieczenstwem w PLD ?

Śro, 5 Mar 2003, 08:48:53 CET

On/Dnia Wed, Mar 05, 2003 at 08:43:52AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> Oczywiście to wszystko się samo dzieje a Ty sam nie masz na to żadnego
> wpływu ..
Samo się dzieje - nic nie trzeba robić, żeby było źle. To, że mam wpływ
nie zmienia faktu, że bezpieczeństwo w PLD to najgorsza rzecz.

> kloczek

Anyway używam nesta i tam mam na bierząco pakiety (w miarę :/)
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux