postfix.spec

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 5 Mar 2003, 11:28:45 CET

On Wed, Mar 05, 2003 at 10:27:15AM +0100, Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk wrote:

> Ja tylko jeszcze wspomnę że ten z RA-branch z --with polish się nie buduje
> (mi na 2 maszynach) i to już odkąd standardowo nie ma tego patch'a tylko
> trzeba ręcznie przebudowywać.

Ten patch mógłby być domyślnie, gdyby był porządnie zrobiony.
A konkretnie - niestandardowe komunikaty powinny być pobierane
z jakiegoś pliku lub bazy. Do tego jako przykład mógłby być dodany plik
z takimi polsko-angielskimi komunikatami - ale żeby to się dało łatwo
zmienić bez rekompilacji postfiksa.