SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Mar 2003, 13:31:37 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Tomasz Grobelny wrote:
> Nie jestem developerem PLD ale o CVS mam pojęcie. Aplikowanie tego samego
> diffa do 2-ch branchy nie jest bardzo złożone czasowo.
> #!/bin/sh
> cd /katalog/z/pierwszym/branchem
> cvs diff>patch
> cvs commit
> cd /katalog/z/innym/branchem
> patch -p0</katalog/z/pierwszym/branczem/patch
> cvs commit
>
> I po sprawie. Żadnej dodatkowej pracy tylko trochę miejsca na dysku dla
> 2-ch branchy.

Nikt tu nie mówi o specach, które się różnią istotnie (inna wersja, inne
patche), ale o przypadkach trywialnych (jeden, dwa define).
Nie wiem, może ja to inaczej postrzegam, bez sensu jest dla mnie cała
zabawa z branchami. Ale widzę, że jestem odosobniony w tym zdaniu.
Niech i tak będzie. Zaoszczędziłoby to dużo czasu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...