openoffice i slowniki

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Śro, 5 Mar 2003, 13:48:23 CET

W liście z wto, 04-03-2003, godz. 18:25, Mariusz Mazur pisze:

> Za dużo zabawy. Po skompilowaniu openoffice po prostu trzymaj źródła i przy
> najbliższym updejcie rób: rpmbuild -bi --short-circuit openoffice.spec;
> rpmbuild -bb --short-circuit openoffice.spec.

eh.. no to na "porzadku dziennym", ale nie ma sensu:
1. trzymanie wszystkich slownikow w jednym pakiecie
2. budowanie slownikow razem z openoffice

jesli dobrze pamietam to instalacja slownika to tylko skopiowanie
odpowiedniego pliku do odpowiedniego katalogu + modyfikacja jednego
pliku...
--
Rafał Cygnarowski <zswi w pers.pl>