FHS a kernel 2.5

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Mar 2003, 15:48:29 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Co tam jest? Jeszcze nie chciało mi się do dokumentacji 2.5 zaglądać :)

 Sysfs is a new (2.5.) "means to export kernel data structures, their
attributes, and the linkages between them to userspace." (Pat Mochel, in
linux/Documentation/filesystems/sysfs.txt)

W /proc zrobi się znacznie czyściej i jaśniej.

W dokumentacji kernela jest inny katalog :(
mount -t sysfs sysfs /sys

Który wybieramy? chyba ten z dokumentacji (wcześniejsze to było z
dokumentacji kilku demonów), czyli /sys

> $ rpm -q --qf '%{URL}\n' FHS
> http://www.pathname.com/fhs/

tnx - trzeba było na to samemu wpaść :-/

Nie ma słowa o /sys, /system, sysfs ...

Co z tym robimy? Any ideas?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...