cvs - dziwna rzecz się stała...

Śro, 5 Mar 2003, 18:46:20 CET

On Wed, 5 Mar 2003, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> Mam nadzieję że to tylko chwilowe zamroczenie CVS'a i więcej rzeczy nie
> pójdzie się 'paść' ;/

Nie powinno. Przypuszczam, że to się mogło zdażyć w momencie kiedy
wyczyściłem writers, a jeszcze jakieś sesje cvs wisiały na tyle długo że
nie skończyły się przed zakończeniem dociągania różnic via rsync
(przyznaję się bez bicia że o tym nie pomyślałem i nie mam pojęcia czy
takie sesje wtedy wisiały).