"identyfikacja"

Śro, 5 Mar 2003, 18:58:13 CET

Apropo wątku "identyfikacji" w indianinie.

Znajomy jakiś czas temu posunał mi myśl co modyfikacji w naszych
przegladarkach http.
Chodzi o to, że na świecie sa firmy które mają popodpisywane kontrakty na
dostarczanie czy to logów czy to wyciagów z logów z firmami które zajmują
się usługami via HTTP (raczje te średnie, duże i bardzo dże). Jedna z
typowo dostarczanych informacji jest typ przeglądarki, a w zasadzie to jak
sie taka pzregladarka przedstawia. Firma taka obrabiajaca takei logi moze
nie ujawniać skąd ma jakie informacje śmiało mogąc publikować informacje
sumarycczne które są bardzo cenne z punktu widzenai trendów.

Chodzi o to że wprowadzając niewielką zmianę w ciągu znaków jakim
przedstawiaja się nasze przegladarki informacje o tym, że ktoś użył tu PLD
byłyby separowalne w takich statystykach.

Wydaje mi się, ze możnaby się pokusić o sprokurowanie kilku drobnych
patchy które pójdą w powyższym kierunku :)