Jeszcze raz KDE

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 5 Mar 2003, 19:29:18 CET

Dnia śro 5. marca 2003 17:50, Krzysiek Taraszka napisał:

> po co kde-3.1.x w Ra ?

Krzyśku -
tak jak Ci wcześniej pisałwm _mnie_w_Ra_po_nic_.
Mnie są potrzebne pakiety _w_Ra_działające_. Jednoczesnie wiem, że
kde-3.1.x jest w Ra przez uzytkowników pożądane. Czy ta wersja znajdzie
sie w Ra - nie wiem - ja o tym nie decyduje - ja tylko w specach grzebie
i pakiety buduję a uzywam do tego repo (RA-branch_general) bo mi tak
wygodniej, niż robić repo lokalnie na dysku a poza tym - zawsze ktoś może
sie do tej roboty przyłączyć.
Rozmawiajac niedawno z Bluesem i Ankrym doszliśmy do wniosku, że 3.0.5
_powinno_się_znaleźć_w_security_. Tylko, że na dzień dzisiejszy u bluesa
na blysku utknąłem na tym cholernym kdeutils i na razie nic madrego nie
wymyśliłem (na razie szukam w docach). Przyznam, że motywacji (a może i
dostatecznej wiedzy) raczej nie mam, żeby to robić a to pracy nie
sprzyja. Są inni chetni, zeby tym sie zająć?

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl