OO (Re: SPECS: macromedia-flash.spec (HEAD))

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 5 Mar 2003, 19:50:14 CET

On Wednesday 05 of March 2003 19:46, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tak wogóle .. w worku leżą chyab dwa OO z RH i MDK które o iel mnie pamieć
> nei myli maja całkeim sporo łatek. Wartoby to także przejrzeć
> doszlifowując OO do mnaszych potzreb.

W chwili obecnej w OO nie działa:
1. wersje językowe gui (przynajmniej na polski)
2. import czegośtam (chyba bazy adresowej) z mozilli

To pierwsze muszę jakoś poprawić, przy czym nie mam środków na bawienie się z
tym drugim (ktoś zasponsoruje łącze rozsądnej przepustowości? :), a że nie
jest mi to potrzebne to i męczył się nie będę. Jak ktoś później będzie chętny
to proszę bardzo.