KK: newcvs.pld.org.pl

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Czw, 6 Mar 2003, 00:11:27 CET

On Sun, Mar 02, 2003 at 10:02:22AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Powidziałbym, że używanie niezarejestrowanedo w DNS adresu naraża na tego
> typu obstrukcję nie tylko w tym ale także w wielu innych przypadkach
> (dotyczy to szczególnie np. dostępu do hostów udosepniajacycj relaing
> SMTP) czyli wykonać prędzej czy później i tak rejestracje trzeba.
czasami się nie da.
w przypadku smtp się po prostu "załatwia" jakiś sprawny smtp i przez
niego ustawia relaying. Dla cvs-u się tak nie da.
przykład - znajomy z sgsp do tej pory ma problemy z załatwieniem sobie
revdns-u. Co prawda _jeszcze_ developerem nie jest i dostępu do cvs-u rw
nie ma, ale mam nadzieje że kiedyś do tego dojdzie...

> Rejestracja w DNS wcale taką skomplikowaną czynnościa nie jest.
podobnie jak załatwienie sobie do domu 1mbitowego łącza za które się ani
grosza nie płaci. A przynajmniej ja nie zrobiłem nic skomplikowanego.
Albo podpisanie umowy o prace...

Więc co ci ludzie tak narzekają na internet... albo na bezrobocie w
polsce...