upsmon.spec i postaci.spec na ftp! ;)

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 6 Mar 2003, 00:30:08 CET

On Thu, 6 Mar 2003, Jarosław Kamper wrote:
> A do kogo słałeś? Do Zbigniewa? On już się tym nie zajmuje (awansował)

Zuber, Zyber, Cyber się facet nazywał? Jakoś tak. Nie pamiętam dokładnie.
Zostałem skierowany przez ich dział handlowy do głównego programisty,
który robił wersję Uniksową i się nią na bierząco zajmował. Wymieniliśmy
kilka mail-i i dalej było tak jak opisałem.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...