upsmon.spec i postaci.spec na ftp! ;)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 6 Mar 2003, 10:03:34 CET

Dnia Thursday 06 of March 2003 00:02, Tomasz Kłoczko napisał:

> %define         _postacidir     /home/services/httpd/html/postaci
>
> Spróbuj to przerobić podobnie jak w mailgraph (upsmon.spec zaraz
> jeszcze przejrzę).

Nie kumam? Mam wrzucić "strony" do /usr/lib/httpd/apps/postaci czy po
prostu /home/services się nie podoba? W mailgraph jest cgi, tu php. To
już chyba lepszym przykładem byłby horde lub chora czy squirrelmail - ale
w nich jest właśnie tak jak u mnie. Co do zmiany _postacidir dla jakiegoś
(tylko) bconda - to nie jest tak hop siup:

[jack w pldworkstation SPECS]$ grep services ../SOURCES/postaci*
../SOURCES/postaci.conf:Alias /postaci /home/services/httpd/html/postaci
../SOURCES/postaci.conf:<Directory /home/services/httpd/html/postaci>
../SOURCES/postaci-INSTALL.PLD: cd
/home/services/httpd/html/postaci/queries
../SOURCES/postaci-pld.patch:+  $attach_directory =
"/home/services/httpd/html/postaci/tmp/send/";
../SOURCES/postaci-pld.patch:+  $postaci_directory =
"/home/services/httpd/html/postaci/";
../SOURCES/postaci-pld.patch:+  $pop3_attach_dir =
"/home/services/httpd/html/postaci/tmp/store/";

Branczować? Trochę mi się to bez sensu wydaje, bo czymkolwiek zastąpić
/home/services/httpd/html/postaci to to i tak będzie AFAIK działać dzięki
postaci.conf

Ale naumiem się branczować jeżeli tylko postaci ma się pojawić na ftp ;)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/