Kernel (akurat 2.4.x) i rootfs przez NFS ...

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pią, 7 Mar 2003, 12:31:19 CET

On Thu, 6 Mar 2003, Witek Kręcicki wrote:

> man pivot_root -> examples

Wiem, wiem - widziałem (na tej liscie mnie nakierowano). W weekend
potrenuje.

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl